Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Case

Slagter Theilgaard digitaliserer og effektiviserer deres arbejdsgange

Hos Slagter Theilgaard var de udfordret på to overordnede punkter. Dels foregik mange af deres arbejdsgange og processer med pen og papir - og dels var de udpræget detaillist med viden om fysiske butikker, og havde derfor ingen viden om onlinehandel internt i organisationen.

Indhold er hentet

Gennem SMV:Digital har Slagter Theilgaard bl.a. fået hjælp til at opsamle data, så de nu kan spore deres produkter og styre deres lager. De har ligeledes fået hjælp til hele deres setup omkring onlinehandel på B2C markedet, hvor de nu har fået bundet deres webshop og markedsføring sammen og fået effektiviseret og sat deres arbejdsgang omkring fakturering og ordrehåndtering i system.

Indhold er hentet

Har du spørgsmål til SMV:Digital? 

Så er du velkommen til at kontakte dit lokale Erhvervshus.

Kontakt os

Støttet af: